ul. Łosia 18e, 05-805 Otrębusy
jmkakol@gmail.com
604 07 45 41
Close
604 07 45 41 jmkakol@gmail.com

Jak umówić się na wizytę online?

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami (możesz po prostu klikać na ikony lub linki):

UMÓW SIĘ

Zadzwoń, aby ustalić termin wizyty online:
tel: 604 07 45 41

WYPEŁNIJ

Wypełnij formularz informacyjny:
Formularz

ZAPŁAĆ

Dokonaj wpłaty na konto nr:
02105019241000002310215237

POŁĄCZ SIĘ

Połącz się korzystając z komunikatora:
Skype

Aby umówić się na wizytę online możesz też skorzystać z formularza kontaktowego i napisać wiadomość.

Dane osobowe, które podajesz w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Podanie ich jest dobrowolne, ale jednak niezbędne do udzielenia odpowiedzi.
Dokładniej o co chodzi z przetwarzaniem danych osobowych dowiesz się z Informacji o RODO.

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym.

Ile kosztuje wizyta online?

Spróbuj, przekonaj się - nie warto zwlekać!
140
Wizyta w cyklu terapii
Terapia to ciąg sesji terapeutycznych.
Czas trwania terapii zależy od potrzeby.

Pytania i wyjaśnienia

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń!
Co jest potrzebne do wizyty online?

Do wizyty online potrzebne są:

  • komputer (stacjonarny lub laptop) z kamerą internetową, mikrofonem i głośnikami (lub lepiej słuchawki z mikrofonem), ewentualnie tablet lub smartfon,
  • program Skype (możesz go pobrać TU)
  • dostęp do Internetu,
  • możliwość przebywania w odosobnionym miejscu, zapewniającym spokój przez cały czas trwania sesji terapeutycznej.
Czy mogę użyć innego komunikatora?

Preferuję połączenia za pomocą Skypa. Połączenie nawiążesz automatycznie po prostu klikając na ikonę Skype.
Jednak jeśli wolisz, możesz połączyć się za pomocą Messengera – znajdziesz mnie na Facebooku.

W jaki sposób mam dokonać przelewu?

Przelewu możesz dokonać za pomocą aplikacji bankowej na podany wyżej numer konta bankowego. W opisie płatności podaj dane, które pozwolą mi Ciebie zidentyfikować.
Jeśli Twój bank oferuje taką opcję, to możesz także dokonać przelewu na numer mojego telefonu.

Czy mogę skorzystać z innej formy płatności?

Niestety, w płatnościach online nie używam innych form niż zwykły przelew bankowy.

Co się stanie, gdy zapłacę, a do wizyty nie dojdzie?

Gdy z jakiś powodów nie dojdzie do zaplanowanej wizyty (odwołasz ją, pojawią się nieprzewidziane kłopoty techniczne itp.), zwrócę Twoją wpłatę przelewem zwrotnym.

Czy dostanę paragon lub fakturę za wizytę online?

Oczywiście, za każdą wizytę wystawiam paragon z kasy fiskalnej lub fakturę. Dokument możesz odebrać ode mnie podczas klasycznej wizyty (jeśli będzie taka) lub wyślę Ci fakturę pocztą elektroniczną.